Gårdagen och dagen.

Hej på er..varit borta länge från bloggen nu. Det har sina anledningar.

Gårdagen
Bilhelveten ville inte backa ur garaget så pappa fick komma men då funkade den finfint. Förbannade bil.
Gick ju som sagt i skolan till 15.20. Var ett jäkla liv mellan kören och sången. Usch säger jag bara.. Men i alla fall, på sången så stod jag på scenen och sjöng. UTAN att vara särskilt rädd. Framsteg enligt mig. Men på onsdag så ska jag INTE darra på rösten och då ska det gå bra. Punkt.
Efter sången så gick det väldigt fort hem, skulle hämta saker och byta om. Var hemma i 20 minuter tills jag var tvungen att åka igen. Drog då till affären där bilhelveten vägrade att backa IGEN men den här gången mitt på parkeringen. Pinsamt! Efter ett tag funka den. Var lite försenad så jag åkte ännu fortare tillbaka till skolan. Väl framme så får jag reda på att vi börjar spela vid 17.30 (vi blev ju utmanade av N3 i en fotbollsmatch). Matchen var kul fram tills att Olof och Oscar började bråka. Då blev det för seriöst. Dock så sa Anna att hon tyckte jag var skitbra som back, trots att vi förlorade. Dessa ord gläder mig än :) kom hem vid 22 eller nåt. När jag skjutsade hem Lollo så vägrade bilen backa igen..kom snabbt igång dock. Hämtade pappa inatt vid 01.20. Han var dyngpackad och däckade direkt i bilen. Han hade också tydligen spytt en massa igår ^^ värre än mig, har aldrig spytt pga fyllan. so far.
Och just det. På förmiddagen så hade N3 spex om lärarna. Försöker förtränga vissa delar ur den på grund av en naturare. Jag tar det personligt.

Idag
Sov till 11 eller nåt. Vid 12.30-tiden så drog mamma och jag till Berg och badade & solade. Svinskönt. Låg där till fyra eller nåt och på hemvägen handlade vi. Så nu har vi grillat och käkat. Jag har också tagit igen allt jag missat i bloggvärlden ^^

Snabbgenomgång på dagarna. Orkar inte mer nu så nu går jag upp till stugan för att se på Havoc eller nåt ^^
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0