Gäsp.

God morgon. Gick upp vid 6.30 utan att egentligen ha vaknat. Har nog inte det än.. Men mamma föreslog när jag kom ner att jag skulle åka med henne till bussen så på 40 minuter klädde jag på mig, sminkade mig och käkade frukost. Rätt imponerad av mig själv med tanke på att mamma och jag kom igång och babblade.

När jag satt på bussen så gick en tjej utanför bussfönstret och grät. Jag undrade vad det är som hänt som gjort henne så ledsen. Ville bara hoppa av bussen och ge henne en kram och ett "det ordnar sig". Jag tyckte synd om henne för det är inte roligt att börja dagen på det sättet. Jag vet själv att jag skulle behöva en sådan kram oftare.

Nationella prov snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0