Hallonrosa.

Hejsan!
Sitter här och snorar samtidigt som jag febrilt försöker få luft. Totalt igentäppt. Var lite pimsamt när jag var med på utvärderingen i förmiddags, satt och snöt mig hela tiden.
Utvärderingen gick bra, alla åsikter jag har om skolan kom fram och alla fick säga sitt. Hoppas dom försöker jobba på detta nu.. Kände mig inte tillräckligt pigg för att vara med på friluftsdagen (skulle köra rugby) så jag gick ner en stund på stan, hade lite saker som var tvugna att fixas. Beställde även klipptid tills imorgon :) ska vara på Hårteknikerna imorgon kl 11.45 så då ska vi först komma överrens om vilken frisyr jag skulle passa bäst i. Lotta, frisören, kommer få mycket att säga till om. Vill ha håret upplivat igen. Det hänger liksom bara slappt just nu. Inget kul alls.
Köpte även tre nagellack. Ett i samma färg som studentörhängena, ett genomskinligt och ett som jag kallar 'hallonrosa'. Vet ej om det räknas som det men fint låter det ^^



Och för övrigt så älskar jag Chili :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0