Helgens bravader.

Hej hopp.
Sist jag skrev så var jag inte på så bra humör. Förklaringen lyder; Per och jag skulle träffas i helgen men så ville han åka till Borås och gå på ett möte och då ville han inte att jag skulle sitta själv i lägenheten. Men detta redde ut sig sen. 22.40 satte jag mig i bilen ungefär och drog iväg till Tidaholm. 01.05 var jag framme. Så dagen slutade ju bra iaf.
I lördags så struntade Per i mötet och vi drog till Helsingborg istället, åkte halv sju på morgonen. Väl i Helsingborg så var det rallycross hela dagen och det tittade vi på. Dennis var med också så Per och han började supa vid 12 på dagen och var väl onyktra hela dagen sen. Jag var chaffis och drack inte en droppe. Sen sov vi på Scandic Horisental eller nåt i Helsingborg.
Igår åkte vi hem till Tidaholm. Vid 16 hade jag bestämt möte med Anita, hon jag har sökt jobb som personlig assistent hos. Hon var jättegullig och där tror jag att jag skulle trivas. Jag ska bredvid i två veckor (får lön = bra lön!) direkt efter studenten så jag lär mig och klarar mig själv med henne sen. Men det står mellan mig och en annan tjej som hon ska träffa i veckan, dock verkade hon fäst vid mig och hon sa att det antagligen blir jag! Fatta lyckan :D
Åkte hem vid 6 imorse och hade 1½ lektion och fick sedan äntligen åka hem. Hämtade Sara från sjukhuset vid 15 och skjutsade hem henne så jag är nyss hemkommen igen.

Har lite roliga bilder från i lördags som ska läggas ut men det gör jag senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0