Ingen bra dag.

Som ni förstår på rubriken så är detta ingen bra dag.
Gick upp kvart i sex för att ge mamma min väska som jag skulle ha till Per. Cyklade i duggregn till tåget, stressade som fan, och kom till skolan. Efter första lektionen så får jag ett sms av Per där han skriver att han ska till det där jävla mötet och det betyder att han inte vill att jag kommer. Nu har jag inte hört av honom på ett par timmar men jag orkar inte bry mig. Känner mig så jävla ledsen och besviken. Nu går det över en månad IGEN innan vi träffas. Känner inte för att flytta dit just nu.......
Dessutom så kanske jag förlorar det där jobbet pga att jag inte kan träffa henne på söndag. Om jag inte åker dit enbart för det ist...men hur kul är det? Fy fan.....spykänslan är i halsen igen. Maten var inte lätt att få ner men verkar lättare att få upp. Jag vill hem. Hem och lägga mig under täcket. Hem och gråta. Bara försvinna........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0