Jobb :D

Jag är glad glad glad :D och ledsen men det ignorerar jag för jag har kaaaaaaanske fått jobb :D eller det är nästan bestämt! Hade sökt till SkaraborgsAssistans som personlig assistent. En ringde därifrån för en månad sen och sa att hon skulle skicka vidare mina papper till hon jag isf skulle få vara hos. Hennes assistent ringde mig idag och vi ska troligtvis träffas på söndag :D (om jag åker till per). Blev jätteglad och brydde mig inte längre om att vara dryg mot Johovas vittnepersonen som var där idag.
Visst, det är inget trevligt jobb i den bemärkelsen att hon behöver hjälp med sin personliga hygien men hon är normalbegåvad. Det sitter alltså i hennes kropp så hon kan inte ta hand om sig själv. Anita, som hon heter, bor i Tidaholm vilket är perfekt för där bor ju Per. Ifall jag verkligen får det så jobbar jag mellan v28 - v30 vilket inte gör mig något. Förhoppningsvis så kan jag få sätta lite plantor innan dess.

Nu ska jag packa träningskläder och sen dra till gymet för ett dancepass. Wich me luck utan skor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0