Min humor....

Läste det här hos Elin nyss. Det där är min humor ut i fingerspetsarna! xD jag lever verkligen på skadeglädjen och den har Tina råkat ut för många gånger x)
Förresten så tycker jag att Elin blev skitsnygg i sin nya frisyr. SÅ vill jag ha det men mitt hår är för tjockt och för bångstyrigt så det skulle aldrig gå..och så är jag nog för lat x)

Funderar på om jag ska upp till stugan för att se film innan Grey's..ska ju ta sovmorgon imorgon så då borde jag hinna se en efter också. Så får det bli. Godnatt :)


Konstnären heter Matilda och är inte helt klok.

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Hejhej!



Du går in på design o sen kodmallen, sen rullar du ner till där den texten under bilden börjar. Du ser var det är. Sudda ut texten och INGA tecken innan eller efter. Skriv en ny text och spara. För radbrytning i texten får du skriva <br/>

2008-05-21 @ 19:49:18
URL: http://samira.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0