Mm :)

Halloj!
Nu sitter jag i skolan och har just kommit hit. Orkade inte gå till maten ^^ käkade ett par mackor innan jag åkte hemifrån.
Att hämta mamma gick jättebra och det är kul att hon är hemma igen. Dom båda hade fått rejält med färg och jag är avundsjuk :P stod först och pratade lite med Fredrik, Saras kille, innan dom kom utklivandes från flygplatsen. I resväskan så hade mamma massor med sprit, vet inte ifall jag får nån del i det ^^ Hon hade också köpt lite till mig :) en jättesöt fotlänk och en navelpiercing med en rosa delfin :) tar bilder på det när jag kommer hem senare.

Nu ska jag nog skriva klart svenskan och frihetskunskapen. Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0