Nightie.

Godnatt på er allesammans!
Nu har jag tänkt att gå upp med en skål popcorn och se fortsättningen på Tristan & Isolde. Grymt bra film än så länge. Blir nog att glo på typ The sisterhood of the treveling pants (eller som den kallas på svenska; systrar i jeans) också. Den så ju så grymt bra. Fast det kanske beror mycket på att jag fullkomligt älskar hon som spelar Serena i Gossip Girl och hon som spelar Rory i Gilmore Girls (funkade inte att bara skriva GG på båda ^^).

Nu - popcorn och filmtajm!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Nu blev jag allt popcornsugen!

2008-05-23 @ 21:43:39
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

yep, bor i tidaholm =)



har också fyra katter, fast de bor hos föräldrarna..men nu är föräldrarna bortresta så jag är katt/husvakt =)

2008-05-24 @ 11:04:55
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Järngänget

popcorn is the shit! haha

2008-05-24 @ 13:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0