Östgötsk fredag.

God morgon.
Vaknade av att jag kom på att jag ställt alarmet fel och kom faktiskt upp i tid ändå. Sitter här i idrottskläder och är beredd på den hemska innebandyn vi har nu på morgonen. Men något gör mig så road/glad att jag inte störs av detta. Linda hade lagt ut en youtube-film på bloggen och gissa om jag blev glad när jag såg detta.


Jag fullkomligt älskar den här reklamen, och att det är engelsk text under gör inte det hela mindre roligt :P
Den är k l o c k r e n !
Tänk er att jag pratar sådär i mina värsta stunder ^^

Nu ska jag nog skynda mig lite. Ska hinna till affären innan skolan för att köpa riskakor, ICA's sour cream var sådär. För mycket smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0