Packning.

God kväll på er ^^
Fan vilken underbar dag, har faktiskt varit ute lite i solen idag. Drog från sista lektionen idag, pallade verkligen inte NK lab. Dom satt ändå bara och fjantade sig igenom timmarna tydligen. Träffade Fanny H på stationen så jag fick höra om den totalt meningslösa lektionen. Jag drog och handlade allt inför morgondagen istället. Kände mig jätteduktig som kånkade runt på dom där tunga kassarna över halva Sverige (läs Vårdsberg = litet samhälle). Matilda ringde som vanligt och tjötade sin skit ;) haha neerå, du är svinkul att prata med gumman :P

Aaaah..shiet! Grey's om en halvtimma ffs! Måste ju hunnit packa allt innan dess. Vet ju inte ens vad jag ska packa, eller vart jag ska packa det. Hatar att panikpacka. Måste sluta skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0