Pics skogen.

image258
Vi hittade en hög med stockar som vi vilade mot när smärtan var som värst.

image259
Fötterna ömmade och dom här skorna ska brännas för den smärta de orsakade mig.

image260
Såhär såg mestadelen efter lunchen ut. En grusväg och skog, skog och åter igen skog.

image261
Jävla väskor som krånglade..dom fick ligga på marken och skämmas.

image262
När jag vänder mig om och ska prata med Matilda så möts jag av denna syn. Jag börjar misstänka att något inte står riktigt bra till i hennes hjärna.

image263
Här sitter hon och ber sin mor att komma och hämta oss. Fast vad hon gör med näsan är ju mera intressant.

image264
Folk runt elden när maten ska börja göras - korv med bröd.

image265
Kolsvart förutom elden. Sedan blev det godnatt.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Svar: Usch det är en svårt situation när någon nära blir sjuk eller håller på att bli sjuk i någon slags ätstörning. Förstår att det känns jobbigt för dig.
Personligen tycker jag att man ska prata med henne om det. Tala om för henne att ni är oroliga och att ni vill att hon ska må bra, att hon duger som hon är. Försök hitta tecken på om hon blir sämre. T.ex om hon drar sig undan mer och mer, om hon ändrar sin kost dramatiskt, om hon ändrar humör osv.

Om ni tror det gått för långt och att hon inte kan ta sig ur det på egen hand, så borde ni kanske prata med hennes föräldrar/pojkvän eller någon annan som kan ta tag i det.
Hon ska vara glad som har en kompis som du som bryr sig :) Det hade aldrig jag!
Kram!!

2008-05-09 @ 22:05:07
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Emelie ( Tyra)

tack! =)

2008-05-09 @ 23:38:13
URL: http://www.TyraTyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0