Redken.

Nu jävlar har det handlats..har lite ångest men den går nog över ^^
Har köpt Redken-produkter så det står härliga till. Har lagt bud på Tradera om ett schampo och balsam, Full Body tror jag den serien hette. Ger volym och glans. Så chansar jag på Beautybay att dom är seriösa så därifrån beställde jag en mousse, nr 10. På  Lyko.se så köpte jag ett hårspray, nr 18.
Allt detta räknar jag med ska kosta 660 kr, kanske lite mer. Fyyy fan. Men men.. Fick en lönespec idag från Byggmax där förra årets semesterersättning kom så den 25e är jag 1100 kr rikare x) och så kommer ju fondpengarna imorgon.

Men faktum är att det är förbannat mycket att ge för hårvårdsprodukter MEN vill man ha fint hår och behålla kvalitén på det så är det frisörprodukter som gäller. Mamma, pappa och Per behöver ju inget veta ;) 450:- är egentligen också ett rövarpris att betala för en klippning men nu tyckte jag att Lotta var så hiiimla bra och då är det värt det. Ifall jag hade köpt produkterna av henne så hade det gått på nästan 1200:-. Mitt blev rätt billigt ändå ^^
Jag svamlar nu. Ska nog plugga istället och få nåt vettigt gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0