Sprängblåsor.

Hejsan.
Morgonen började med att Chili gapade utanför dörren och ville in vid 4.15. Jag är för snäll som går upp och släpper in henne,  tycker ni inte? Gick ner och hade god tid på mig vid frukosten. Tog hål på min blåsa på hälen för att 'lätta lite på trycket'. När jag tog på mig strumpbyxor så sprängdes den. Jag kände explosionen! Skitläskit för hela vänstra foten på strumpbyxorna blev blöta. Så stor var den. Men nu kan jag ha tygskorna igen :)

Varit en rätt slapp dag med besök från Jehovas vittne på morgonen, sista eurytmilektionen, sista danslektionen och snart svenska. Har hunnit kolla lite på skor och sålt fonder så 3000 kommer in på mitt konto imorgon. Blir eventuellt dessa till studenten. Ska kolla på skopunkten först eftersom jag ändå ska handla ett par där.

DS_229174_A.tif DS_229174_B.tif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0