Tina.

Har skrivit det förr och gör det igen. Om inte denna tjej blir nåt stort inom sång så blir jag förbannad. Varje gång hon öppnar käften och ska ta ton så ryser hela jag och tårarna kommer nästan för jag är så jävla stolt över henne. Låter fan som att jag är hennes mamma men..hon är min äldsta vän och kommer alltid vara den som betyder mest.
Jag hoppas att jag en dag får stå i publiken framför en stor scen och så står lilla Tina där uppe med sitt band.

Så har ni inte hört henne än så är det på tiden. Måste spela in när hon sjunger Wait for me..den är ju så rysligt bra.



Kommentarer
Postat av: Phoebe

Mwih, Sanna, jag blir alldeles tårögd! ._.

2008-05-22 @ 21:57:37
URL: http://immobilized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0