Tisdag..?

Är det tisdag idag? Känns som typ...jag vet inte. Onsdag eller torsdag kanske. Vad deprimerande... :/
Tydligen är det alltså tisdag och idag har jag engelska (sista lektionen), hantverk (också sista lektionen) och sång (inte sista lektionen). Efter denna lååååånga skoldag som håller på till 16.10 så ska klassen spela fotboll. Vi måste ju träna innan fredag så vi klår dom jävlarna! Höll på att skriva klor..hade blivit rätt kul. Naturnördarna hade haft kul åt det.

Åh jägarns..klockan springer ifrån mig igen. Måste packa lite till och sminka mig. Vill se lite mänsklig ut idag.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Winterdragon

Haha... klor. Jag tar benämningen nörd som en komplimang. ^^

2008-05-27 @ 20:50:48
URL: http://winterdragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0