Tisdag.

Halloj!
Hur mår ni allihop? Här funkar det. Måste bara berätta om min gigantiska blåsa på lilltån. Tänkte vänja mig lite vid klackar så jag tog mina från skopunkten som knappt har någon klack, men det var inte klackarna som var själva problemet. Där fram vid tårna klände det åt så dant att jag fick byta skor när jag väl kom till skolan. Sedan gick jag ner till gymet för att vara duktig och väl där märker jag den gigantiska blåsan. Får gå och be om plåster men det gjorde bara ännu ondare så jag struntade i skorna när jag körde abs och styrketräning. På vägen till skolan så hinner blåsan bli dubbelt så stor. Så nu får jag knappt i foten i mina slip-in. Kul kul..nej. Men det är som vanligt, jag får alltid blåsor och skoskav.

Nu ska jag ha dans. Ser inte fram emot det. INTE typiskt mig. Jag älskar ju dans. Vad har förändrats? :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0