Att hitta saker.

Flytta är något man borde göra oftare. Eller. Inte för att packa ner saker i oändliga dagar är särskilt kul men man hittar saker man inte sett sedan man flyttade dit. Jag har hittat massa kläder i garderoben till exempel som aldrig använts eller som jag överhuvud taget inte sett tidigare. Och jag som klagar på att jag aldrig har några snygga kläder att ha på mig. Okej, snygga kläder kanske jag inte har men jag har kläder..till förbannelse! Borde ta och rensa där inne. Det mesta är nog slitet eller för fult. Borde ta tag i mig själv och inte spara på all gammal skit, men vissa saker betyder och ger mig minnen. Inte har jag hjärta att slänga det? Någon borde stå och inspektera allt jag packar ner i kartonger, någon som ifrågasätter minsta strumpa eller penna.
Någon som känner sig manad att skrika lite på mig?

För övrigt är jag grymt hungrig. Och nu kom Per med pizza :D

Kommentarer
Postat av: pelle

Raklödder smakar ganska illa, ja. haha. Man blir jävligt sträv i käften.



Det är bäst med flytt är att kunna rensa, ja ;)

2008-11-27 @ 21:34:24
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Jessica

Hej!

Hej!



Okej, tråkigt då :( Men ni kommer väll kunna vara vänner antar jag? ni har ju ändå varit tillsammans ett bra tag.



Jo då det funkar just nu, även om det är lite jobbigt.



Vad gör du annars? Du jobbar nu va?



Kram

2008-11-28 @ 16:56:30
URL: http://jassiiicaa.blogg.se/
Postat av: pelle

Btw, mitt skrik: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!



Harkel

2008-11-28 @ 18:09:50
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0