Bland alla färger..

Vilka hemska tapeter det finns!
Jag och mamma gick runt inne på Colorama i Linköping för att hitta mig en fondtapet till vardagsrummet. Vi hittade allt möjligt. Urvalet var enormt och vi klev runt där inne i nästan 2 timmar. Det fanns knallrosa tapet, och då menar jag knallrosa. Det fanns också start stark grön med något sammetsgrejs på, överplottrade tapeter..jaa ni fattar. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta.
Men jag hittade en intressant som jag tyvärr inte tog kort på men den är ljus/mörk grå med nåt fint mönster. Fin beskrivning. Men jag ska nog tillbaka dit nästa vecka för att beställa dom tror jag. Och så får pappa åka med och godkänna för han har lite sinne för det där, jag velar mest. Ska också hitta färg till köket, tapeter till hallen och tapet till de övriga väggarna i vardagsrummet. Gissar att slutsumman kommer bli runt 1500-2000 kr med pappas rabatt som är rätt trevlig ;) annars hade det nog slutat på 4000 eller nåt.

Nåja. Dags att ta in Isa och torka rent henne. Sedan får det nog bli slapp i soffan tills pappa och Åsa kommer hem.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0