. . .

Vilken respons. Inte ett enda grattis ^^
Kul att några hörde av sig på sms och facebook iaf :)

Sitter nu i Tidaholm, är meningen att jag ska jobba imorgon 8-12. Får se hur det blir med det..blev dunderförkyld igår och har blivit värre idag. Men blir det inte värre över natten så ska jag jobba imorgon.

Har fått detta i födelsedagspresent:
ca 5000 kr + lön på 3600
ett fat med ljus och dekorationsgrojs
ett par coola örhängen
en spargris
ett texmexfat
"tripp trapp trull ljus"
ett minneskort 2gb till kameran
presentkort på Face Sthlm 400:-

tror det var allt. Så jag är nöjd :)

Usch...hostan och snuvan tar ihjäl mig. Dags att dricka massa vatten och sen försöka sova. Nässprayen ska stå på nattduksbordet också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0