Inte min dag..

Igår var verkligen inte min dag.

Upp tidigt. Åka buss. Vänta två timmar i Jönköping där nazister spelade musik och glodde ilsket på mig (kan vara för att jag slängde ur mig nåt med nazisthelvetesmusik och idioter..?). Åkte buss till Tidaholm och var jättejättekissnödig. Kommer in i en smärre krigszon (lägenheten). Det luktar sperma på toan (Dennis jävla kondom). Hittar några otrevliga saker. Ingen matlust. Kan inte röka. Börjar jobba. Får feber. Måste jobba ändå. Andnöd under natten. Nära till ångestattack igår..

Kan fan hålla på hur länge som helst. Och nu dunkar huvudet till förbannelse och apoteket har stängt. Igår var till större delen en skitdag och idag har den börjat dåligt. Ska ta igen lite sömn om jag kan somna och försöka äta nåt för det har jag inte lyckats med de senaste 18 timmarna minst.. Blä för förkylning och feber! Ska kanske ge igen på den och börja städa..

Äsch, börjar med en Ipren så får vi se vart det leder.

Kommentarer
Postat av: Phoebe

Men usch :/ Hur länge är det du måste jobba där nere egentligen? Och Dennis verkar vara ett jävla lortsvin!

2008-11-23 @ 15:24:03
URL: http://immobilized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0