Kärlek vid första ögonkastet!

Jag såg honom direkt när jag klev innanför dörren. Han var liten, lurvig, ljusgrå/beige färg och stora ögon. Honom ville jag ha. Och den 5 december flyttar han in hos mig! :D yes!

Självklart pratar jag om en katt. Föll pladask för denna blyga och keliga katt. Max heter han. Börjar vänja mig vid namnet så han kanske fortsätter heta det. Eller så får det bli Trassel av honom. Får se. Han är född 2007 men är lika liten som en fem månaders kattunge. På Slaka Djurhem sitter han nu men snart är han hemma hos mig. Snart. Som jag längtar :)

Bild kommer upp på torsdag då mammas datakabel till mobilen inte ville funka. Snarare min mobil som fuckade ur precis.

Dags att hitta nåt kul på tv att glo på ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0