Måndag.

Hejsan!
Nu är jag tillbaka sedan en timma. Att jobba gick bra trots den stora tröttheten och kommer ta igen lite när jag kommer åka buss tillbaka till Linköping i tre timmar.
Sedan jag kom hem så har jag suttit i telefon. Ringde pappa, pratade med 3 och ska väl snart ringa dit igen för att säga upp mitt abonnemang, pratade med Telia och beställde Telia Mobil max 25, ringde dit igen för att fråga lite, ringde Per och har försökt ringa Dennis.

Oj oj oj.. Bäst att jag hoppar in i duschen och sedan blir det packande och ätande. Gudars..åker om 2 timmar. Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Tove

mm jobba kan vara jobbigt när man e trött..

2008-11-10 @ 15:08:03
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0