Max.

God morgon.
En natt utan mardrömmar kändes inte fel. Somnade runt 1 - halv 2 inatt. Och det gjorde jag medvetet för inatt har jag lovat Tina att jag ska köa med henne utanför Game då det nya WoW-spelet släpps. Jag själv har aldrig varit insatt i det hela (thank god) men Tina är en riktig nörd ^^ hon pratade nåt om att hon skulle baka blåbärsscones tills då med och det ser jag fram emot x)

Slaka Djurhem ringde just. Max kommer få sin andra vaccinationsspruta i veckan och den får jag betala, 300 kr. Och egentligen så får jag betala 70 kr/dygn han är där efter att jag bokat honom men jag slapp det då jag betalar sprutan istället så det var snällt av dom. Vill inte att han ska missa sin spruta då den är viktig. Jag ska försöka att få hem honom tidigare. Den 5 dec var inget bra datum kom jag fram till för den 6-7 dec jobbar jag i Tidaholm. Och att lämna honom ensam andra natten känns förjävligt. Så förhoppningsvis kan jag hämta honom på fredagen den 28 nov. Skulle gärna hämta honom tidigare men jobbar hela v 48 och jag är ju den som ska lära känna honom i första hand.

Nåja, det ordnar sig säkert. Ska prata med pappa och mamma idag är det tänkt och se vart han kan bo fram tills jag flyttar in i lägenheten. Dags att göra lite te och glo i Haléns reakatalog. Farligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0