Porslin och CVn.

Godmorgon eller god eftermiddag, beroende på hur man ser på saken.
Klev upp för knappa timman sedan och har hunnit släppa ut Isa (Åsas hund) och käkat frukost samt pratat med pratglada katter. Jo, jag har hunnit nysa en sissodär 10 gånger också.

Gårdagen var okej. Mammas bil är rätt kul att köra men det är mindre roligt vardagseftermiddagar mellan 16 och 18. Köerna var långa och jag tog omvägar och kom före ändå. Intressant. Kollade på Sweet Home Alabama igår och guuuuud så söt den är. Den fick mig på bra humör igen.

Imorse drömde jag lustiga saker som att Annabel var en mästare på att sy (inget illa ment Abel ^^) och hade kort och rakt hår, jättesöt! Hon hade en liten bebis på golvet också som satt och käkade klotljus och som jag tror kunde prata. Jag befann mig helt plötsligt i USA på en buss som skulle åka ner i en tunnel i vattnet så jag fick hålla andan tills den var uppe igen, något jag måste gjort på riktigt också då jag hade andningssvårigheter efter detta. Befann mig sedan på en busstation i USA där jag satt med en kille som frågade mig en massa saker och han var skrämmande lik en dansare i Turkiet. Och under hela denna dröm så befann sig mamma och pappa i bakhuvudet som sa "det är okej.." bla bla bla.
Drömtydning, anyone?

Idag blir det att åka ut till Ikanohuset för att lämna ut CVn till lite olika butiker där. Ska också slå ett kik in på IKEA för där sålde dom ut porslin billigt. Perfekt för mig. Dags att göra iordning mitt CV så ska jag hoppa in i duschen sen. Hejssvejs.

Kommentarer
Postat av: marika

nä ska du gud va kul!!!!!händer i helgen då johanna ska ha maskerad på fredag du får följa med kraam

2008-11-04 @ 22:03:05
Postat av: marika

nä ska du gud va kul!!!!!händer i helgen då johanna ska ha maskerad på fredag du får följa med kraam

2008-11-04 @ 22:03:20
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack gumsilumsan!

massa varma kramar till dig! puss!

2008-11-05 @ 13:01:44
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0