Söndagskväll.

Hejsan.
Berget med disk tog mellan 1-1½ timma, och under tiden hade jag hög musik på som jag sjöng till. Tände också en massa ljus, som fortfarande brinner, så det är mysigt här. Köket är nu näst intill kliniskt rent igen. Dock är golvet snuskigt men det får Per göra nåt åt..om inte jag får för mig att ordna med det imorgon.

Åt panerad fisk och pommes. Till efterrätt blev det Ben & Jerry's Baked Alaska. Vaniljglass med marshmallows och vit cholkad i form av små isbjörnar. Mumma värre! Dock hade jag velat ha nåt med choklad istället. Men det var också gott. Tog bara några skedar nu. Resten sparar jag till Hemma Bäst som går i fyran kl 21.

Händer för er ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0