Suck, pust och stön.

Är nu i lägenheten i Tidaholm. Suck, pust och stön säger jag bara.
Hela lägenheten ser ut som ett värre inbördeskrig. Det står disk överallt, pizzakartonger, skräp, kläder..you name it. Golvet är totalt nedlortat och disken har inte blivit diskad på fan två veckor. Hur kul känns det att komma hit då? Kan inte människan diska och städa efter sig? Hinner inte ta tag i problemet idag men måste imorgon. Ska jag sova här en natt så vill jag att det ska se beboeligt ut. Men nästa helg så vägrar jag röra nåt. Det är jag som har ordnat allt sedan jag flyttaade in, Per har diskat en eller två gånger. Jag bryter fan snart ihop. Ska ner till Happy Time nu för att hämta en kycklingrulle. Kände inte för att diska upp allt jag behövde för matlagning.

Suck, pust och stön. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0