Torsdag.

Nyss hemkommen från jobbet och packning, städning och tvättning väntar. On top of that så ska jag förbi Elon och köpa min brukare en rakapparat som jag råkade tappa i golvet (tar kvittot så får jag tillbaka pengarna nästa månad), gå förbi Pers nya hyresvärd och hämta nycklarna till lägenheten samt säga att jag inte ska stå på den lägenheten och ringa till Sig Larsson och be den förbaskade fastighetsskötaren fixa balkongdörrshandtaget någon jäkla gång. Sa till för nästan 4 månader sen nu :/

Hade också köpt ett par jeans från Gina Tricot via Tradera och dom satt som en smäck :P första och antagligen enda gången det händer ^^

Aja..stress stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0