8886 steg.

Det har jag gått hitills. Är jag inte duktig? Började använda den här lilla makapären vid halv tolv ungefär och har redan gått så långt. Kanske för att jag gick ringleden som är 5 km, kanske något mer. Springer ju också upp och ned till tvättstugan titt som tätt. Det här kommer gå bra tror jag, det känns rätt.

Funderar på om jag ska mäta mina mått och sedan mäta igen vid varje månadsslut. Har ingen våg (thank god for that!) så att mäta borde fungera precis lika bra. Vikten har egentligen ingen betydelse för mig så jag förstår egentligen inte varför jag vägrar ställa mig på den. Eller nu ljög jag..skäms över min vikt och den ändras aldrig. Det sprlade ingen roll att jag kämpade hela våren med spinning, bodypump, styrketräning, löpning, promenader, äta nyttigare.. Några hekto kanske försvann men aldrig kilon. Så får nog bli mitt sätt. Då kanske ångesten över vågen kanske försvinner lite, vad vet jag?

Oj, nu babblar jag iväg. Dags att äta resterna från gårdagens tacos, dock finns det bara sallad kvar :/

Kommentarer
Postat av: Phoebe

Vågar är bara onda :/

2008-10-01 @ 17:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0