Clementinkrig och polsk cola.

Jobbade idag 8-16. Huvudet och handen/handleden värker.
Räknade lite förut och jag har tankat för mer än vad jag tjänat hittills. Fy fan. Billigare att vara hemma.

Idag var det clementinkrig. Dock var det jag som fick all 'saft' splashad på mig och inte den det var menat på. Men så kan det gå. Clementinsaft i ögat är aldrig fel.
Blev också bjuden på "polsk cola". Räckte med att lukta på det så sa jag "no, I'm driving". Litauerna skrattade gott och jag med.

Nu dunkar huvudvärken så det är dags för lite glass och Oth. Gossip girl får det nog bli också.


Tänker inte låta mitt personliga helvete speglas ut här mer..så gott jag kan kommer jag försöka dölja det. Men det märks imorgon vad utgången blir.

Godnatt.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0