Dödande roligt.

I måndags kom jag hit, till Linköping alltså. Åkte direkt till Linghem för att springa med Tina. Kom till pappa dödstrött. Höll på att bli överkörd av bondjäveln som har sina fält utanför. Han tittade inte åt mitt håll utan bara svängde ut på grusvägen och hej där kom jag. Båda fick bromsa så jag slapp få skopan i huvudet. Snällt.
Igår jobbade jag till halv två. Bar sedan iväg mot tandläkaren där dom borrade i min nerv i tanden. Ville i den stunden bara dö. Åkte vid femtiden till mamma. Där fick jag mat och äpplepaj till efterrätt. Mums. Träffade också Kimmo (mammas nya)...och katterna såklart. Min käääära Bill!
Idag jobbade jag till 17 och har sedan dess sprungit med Tina, duschat och ätit mat.

Imorgon ska jag försöka orka jobba i 12 timmar så jag inte jobbar något på fredag. Ska kanske, hänger mycket på om jag vågar..nerverna mår inte bra, göra en heeeeeemlig grej som kommer märkas efteråt ^^

Ska diskutera fredag med Tina och Lollo nu..vi ska eventuellt fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0