Förklaring..

Vet inte hur jag ska förklara detta..så jag bara skriver. Skiter fullständigt ifall det blir mojsigt eller helt osammanhängande..minns inte så mycket av igårkväll.

Först. Per och jag pratade. Audin höll på att säljas samtidigt så en massa (ursäkta) turkar ringde och fattade ingenting och störde oss. Det blev i alla fall för ett tag lugnt och då sa Per "jag tror inte jag vill vara sambo" eller om han sa att han inte är redo..vettefan. Jag blev helt nollställd fastän jag i stort sett vetat detta från första början. Han gick ner till parkeringen för att diskutera med Dennis om bilen. Jag satt och stirrade rätt ut i ingenting och skrev tydligen det där inlägget samt skickade till pappa. Per hittade mig sittandes i soffan, fortfarande stirrandes. Fick det übergulliga smset från Marika. Tack gumman, det betydde massor!<3  Jag satte mig på balkongen och Dennis kom. Per körde ut Dennis ur lägenheten och vi la oss i sängen för Per ville prata. Han bad mig vara tyst och låta honom förklara innan jag hann protestera.
Han ville inte göra helt slut. Han gav detta som förslag; jag bor här hos honom när jag jobbar men åker hem till pappa emellan. Kommer bli mycket pendlande för mig men han ville ha mer tid att fundera, eller vi båda behöver fundera. I dagsläget vill han inte vara sambo men han har för mycket känslor för mig för att låta mig gå. Jag sa att jag hellre tar ett snabbt farväl än drar ut på det så ifall han gjorde detta för att vara snäll mot mig så var det fel taktik. Men han förklarade att det var för att vara snäll mot sig själv..och oss. Ge oss en chans liksom. Typ.
Orkar inte förklara mer.. Vi kommer iaf vara typ särbos fram till jul och sedan får vi se. Det tvingar mig att lita på honom och det ger honom tid att sakna mig och se ifall han är redo att kämpa.

Plus att han tycker det är dags för mig att umgås tills jag storknar med mina kompisar. Så se för fan till att vara hemma och tillgängliga när jag är hemma. Jag ska umgås med er fast ni vet bara inte om det än.


Jaja..där är ialla fall historien. Har säkert rört till detta mer än nödvändigt men...jaa..hjärnan fungerar fortfarande inte som den ska.
Drar till Linköping snart..så om ni är hemma och vill hitta på nåt kul imorgon kväll. Hör av er! Bio, fest, middag..whatever. Bara nåt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, har läst din blogg. Hoppas allting löser sig med din pojkvän och att allt blir till det bättre. Vad som än händer. Kram på dig

2008-10-18 @ 11:27:10
URL: http://nosunshine.blogg.se/
Postat av: annabel

tanker pa dig sanna! var jag hemma skulle jag traffa dig direkt! ta hand om dig och var stark, fast det vet jag att du ar! massa kramar

2008-10-19 @ 03:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0