Fredag.

Idag är det fredag. Fredagen när Sonata Arctica spelar i Husqvarna. Spelningen som jag inte ska gå på. Spelningen jag vill gå på. Skit också.

Småbråkade lite med Per igår igen. Han säger en sak men gör en annan..att jag inte vant mig efter 4 år. Men men.. Sov gott i natt i alla fall. Imorse vaknade jag av att min kära Bill buffade på mig för fullt så vi gosade länge länge :) har saknat henne som tusan! Har också hunnit äta frukost och ringa på ett assistansjobb där ingen svarade. Ska testa att ringa lite senare. Men nu är det dags att hoppa in i duschen och sedan gå till Ekholmen centrum för att titta in i en butik som säljer VILA-kläder bland annat, behöver tröstshoppa eftersom det inte blir nåt ikväll eller något festande för min del imorgon.

Inte min helg trots att jag fyller år ^^

Kommentarer
Postat av: Tove

vad synd att du inte kan gå på dem, det är en bra grupp.

2008-10-31 @ 12:44:20
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0