Help, please?

Hur jag än gör så går det inte ihop sig.

Skulle jag stanna här och Per och jag fortsätter så skulle jag fortfarande ha bostad och jobb men då får Per och jag jobba som idioter på vårt förhållande för att det ska fungera så han inte känner sig låst som sambo och för att jag ska må bra.

Skulle vi göra slut och jag vill fortsätta jobba fram tills årsskiftet så har jag ingenstans att bo fram tills dess. Kan inte bo kvar här då känslorna fortfarande är starka för oss båda.

Skulle vi göra slut så flyttar jag hem till pappa (antingen efter årsskiftet eller så fort som möjligt) men då kommer problemet att jag står utan jobb.


Så vad i helvete ska hända?


Någon annan som varit i liknande situation?
Är desperat efter råd och tips...

Kommentarer
Postat av: Phoebe

Känns jävligt random när en person kommenterar med "Ha en bra dag :D" på ett inlägg som uppenbarligen inte är all happyhappy och glada blommor.. Anyway, jag kan inget om ämnet, men vill du babbla av dig eller så så kan jag i alla fall lyssna. ^^

2008-10-16 @ 17:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0