It's one of those thursdays.

Akram; vem i helvete är du? Seriöst..hur fick du min mail och hur fasen har du hittat hit? Jävla stalker.....get away!


Har jobbat idag 8-12. Kändes bra att hålla igång igen..jobba med det jobbet jag vill jobba med. Fick berätta för arbetsgivaren varför jag inte jobbade i lördags och söndags. Berättade att jag ägnat helgen åt gråt, sängliggande, katter och läsning. Hon verkade förstå... Har blivit erbjuden en massa extratider i december. Är så sugen på dom allihop (förutom nyårsaftons kväll).

Mår förövrigt....bra och dåligt på samma gång. Så förvirrat kan vi säga. Sansat prat, gråt och bråk igår och jaaa...inatt. Det får mig att känna mig klyven. Vill på ett sätt att han bara ska hålla om mig medans jag på ett sätt bara vill dra härifrån. Alternativ två kommer nog hända..tyvärr eller nåt.

Ska ut och springa skiten ur mig nu....maten får vänta. Den vill inte stanna i magen ändå.

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Ha en fin dag :D

Kram

2008-10-16 @ 12:50:19
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Akram

Hej



Jag har fått reda på att min kusin adda dej på "min" msn och chattade med dej.

Han låtsades vara jag men det var inte jag.

Jag ber dej om ursäkt och vill gärna att du tar bort knservationen.Jag ber dej om ursäkt än en ¨gång.



2008-10-18 @ 13:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0