Jag lever!

Fy fasen vilken kass uppdatering på sistone :P
När jag väl kommit upp i lite läsare så sumpar jag chansen, låter som typiskt mig.

Nåja. Idag är det måndag och en seg sådan.
Började med att jag vaknade vid halv sju för att skjutsa Per till jobbet. Där sa vi farväl och jag åkte hem igen lagom för att hinna äta frukost och gå till jobbet. Arbetade och slet från 8 till 12. När jag kom hem så åkte träningskläderna på direkt. Varvade löpning och promenadtakt på ringleden så efteråt var jag helt slut. Väl hemma så fanns Dennis där som lånade mobilladdaren och spelade X-box. Så han satt där i soffan och spelade medans jag duschade, packade och åt.
Vid halv tre åkte jag mot Linköping där jag nu befinner mig. Känns sorgligt..jag vill ju sova bredvid Per. Men men..jag lovat Mats att jobba tisdag, onsdag och torsdag. Så på torsdag bär det av till Tidaholm igen oavsett hur trött jag är och vilket väder det är.

Blir nog inget mer inlägg idag, kanske.
Har i alla fall planerat att äta glass och se på Färjan snart. Så..godnatt ifall jag inte hör av mig mer idag.


EDIT! 18245 steg har jag tagit hitills idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0