Lördag.

Hallo hej!
Nu är jag tillbaka igen. Dagen har varit fullspäckad! Har dock inte gjort nåt fruktansvärt allvarligt eller så men..

Först jobbade jag 8-12 hos farbror och handen mår nu bättre. Kan röra den, en fördel. Åkte hem och duschade, sminkade mig och fönade håret på en halvtimma för att åka till stan. Där mötte jag upp Tina och vi gick till Young där hon hittat en söt klänning. Oj oj säger jag bara. Jag vill också ha! Den köpte hon, den lila :) jag vill ha den bruna eller svarta. Efter detta så gick vi ner till Wayne's och stod där som två fånar väntandes på ett ledigt bord. Efter 20 minuter fick vi lite hjälp av Tinas klasskompis från gymnasiet så han nickade lite diskret till oss när det blev ledigt :) vi beställde in två kycklingfoccachio och två chai latte. Jag tyckte om det :) ny fikadricka!
Efter att ha suttit där och skvallrat om gamla klasskompisar så gick vi ner till Akademibokhandeln. Där köpte jag den fjärde och sista delen om Bella Swan och Edward Cullen. Pocketformat. 6-7 cm tjock, om inte 10. På engelska. Behöver jag säga mer? :) underbart!
Efter att ha gått lite på staden så åkte jag till Robin för att plocka upp honom och vidare mot mamma. Körde självklart fel två gånger (hur jag nu lyckades) men fram kom vi. Hos mamma fick jag i alla fall en kanelbulle på kanelbullens dag :)
Sedan hem till pappa och käka med han och Åsa. Trevligt.

Nu ska jag ladda hem Oth s4 e10. Spännande nu, det är så långt jag sett någonsin förutom lite i s5.
Säger godnatt ifall jag inte återkommer mer ikväll. Mot Tidaholm imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0