Mamma.

Sitter nu hos mamma på hennes dator. Liten jämfört med den Per har men den är söt och jättebra.
Mår okej, dålig känsla i magen men det är jag van vid vid det här laget. Är på ett sätt skönt att komma ifrån allt..honom..men på ett sätt inte.

Nåja..bilresan gick bra förutom att snöblandad skit kom ner mot mig vid Gränna och sedan dess har snön fortsatt falla och bli till gegg på marken. Det var dimmigt/disigt också när jag åkte, lite smått läskigt men jag har kört i värre väder. Vi har ätit skagenpanna med färsk pasta och just nu finns en skål glass bredvid mig.

Blir att lägga sig tidigt ikväll tror jag, beroende på när Kimmo drar (mammas nya). Så...godnatt, har inget mer vettigt att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0