Mat och så vidare..

Är rätt trött just nu. Av någon lustig anledning så är det kämpigt att andas, ungefär som en stor sten som trycker mot bröstet men jag hoppas att det går över snart.
Har idag hunnit tvätta i 6(!) timmar, diska upp en jäkla massa disk, hämtat Per, pratat med pappa i telefonen och lagat mat. Och såklart jobbat 8-12.

Ikväll blir det nog tidigt i säng för att imorgon jobba 8-17. Känns skönt att ha lägenheten i bra skick då, är lite trevligare att komma hem efter en lång arbetsdag och slippa tänka på all disk och städning.

Dags att fortsätta se på Färjan. Rätt underhållande ^^ nightie!

Kommentarer
Postat av: Winterdragon

Tack tack för tipset, ska leta efter osten, men jag tvivlar på att jag kommer att hitta den. Jag bor ju i världens ände (ehm, Skåne), och de har ett annat konstigt mejeriutbud här. :/

Varför frysa ris? För att jag hade en portion soyafärssås och ris för mycket och tänkte att jag kunde frysa in den för kommande behov. Det brukar ju funka att frysa mat. Inte ris dock, har jag lärt mig den hårda vägen... (bokstavligt talat... riset blev rätt stenhårt)

2008-10-27 @ 23:41:29
URL: http://winterdragon.blogg.se/
Postat av: Jonna

Sugen på att tävla?:)

2008-10-28 @ 00:49:44
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Cornelia

Tack så hemskt mycket vännen! Det värmer såååå! :)



Kramar <3

2008-10-28 @ 17:59:22
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0