Söndag.

Hej bloggen!
Idag är det söndag och jag ansåg mig vara värd en sovmorgon så till halv tio sov jag. Mycket skönt och behövligt! Morris sov med mig såklart och då sover man alltid gott :)
Idag blir det att åka hem till Tidaholm så om två timmar tar jag bilen och svischar iväg. Ska bli skönt att komma hem lite. Synd att det bara är för en natt.. Kommer träffa Per i eftermiddag när jag kommer hem och sedan ikväll. Men imorgon när jag går till jobbet vid åtta så ser jag honom inte förrän fredag..fy fan så sorgligt. Blä för detta.

Nåja..ingen tid till depp. Dags att packa väskan och leta upp bra skivor till hemfärden. Får se om jag skriver när jag kommer hem. Vill nog hellre bara umgås med Per. Så..hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0