Torsdag.

Blev väckt 01.14 inatt av att Per ringde och ville att jag skulle kasta ner nycklarna från balkongen så han kom in. När han kom upp så väsnades han och ville prata, om vad säger jag inte. Runt halv tre-tre somnade jag om och blev kort därefter väckt igen av att han inte kunde sova så han gick upp och tog en cigarett. Tog ca en timma till att somna och jag klev upp sju imorse för att jobba 8-12. Hade jag haft heldag idag så hade jag fallit ihop. Så trött jag är nu..och arg. Per är iväg för att fika med sin mamma men han kunde inte behaga att vänta tills jag kommit hem så jag får se honom NÅT. Nejdå...så nu ses vi kanske på söndag eller om jag åker svintidigt på måndag för att jobba och sedan åka tillbaka. Får se.

Ska ner till Ica nu och köpa nåt färdgodis. Annars lär jag aldrig orka köra hemåt. Godnatt eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0