A lot of tears..

Många tårar har fallit från mina ögon dom senaste timmarna. Det påverkade mig så mycket att läsa hennes blogg. En sådan människa med så full av liv borde inte få dö. Vi andra klagar på småsaker som egentligen är helt meningslösa.
Jag har själv aldrig varit på någon begravning eller haft någon närstående som dött. Jag är därför livrädd för att detta ska hända. Vad skulle jag göra om t ex Per skulle dö? Har ingen jävla aning..han har blivit hela min värld och det är för hans skull jag lämnade mina kompisar och familj i Linköping.
Ska försöka att stoppa tårarna nu för jag vet att dom inte hjälper.



Har just äntligen fått i mig lite mat från gårdagen, tacos. Har också sett på Gossip Girl s2 e3, något som muntrade upp mig lite. Ska dock iväg nu för att lämna jultidningarna hos min arbetsgivare, en annan assistent ska kolla i dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0