Äntligen hemma!

NU är jag hemma. Fick jobba över till 17 idag då min arbetsgivare fick åka in till sjukhuset. Men mer pengar till mig så jag gråter inte! Dock så har jag knappt ätit något idag. Käkade frukost vid 7.20 och käkade ett äpple vid halv tio. Sprang vid halv tolv hem för att hämta mitt bankomatkort så då passade jag på att fixa iordning en liten macka att mumsa på när jag sprang tillbaka till min arbetsgivare. På sjukhuset så var det full rulle hela tiden så någon tanke på mat fanns aldrig förrän vid fyra då jag åt ett äpple. Det är hela min dagskost. Att äta lite är inte min kropp van vid så jag sitter nu med en tallrik flingor för att sedan äta något ikväll, blir nog en pizza eller nåt.

Dags att ta det lugnt och kanske städa snart.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hej sötnöt!



köp dig du en pizza, det låter mumma! massa kram!

2008-09-29 @ 19:22:56
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det har varit olika igenom åren..Men vi köper oftast på happy time - ligger ju bäst till och deras kebab är godast tycker jag.



men Leon har ju en del roliga pizzor med lite annorlunda fyllning.



kram

2008-09-29 @ 19:47:24
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0