As I lay my head back down..

Den låten var länge sen jag lyssnade på :P

Vid halv fyra ungefär så infann jag mig hos sötaste Anna för att prova ett sånt därnt snyggt guldigt linne. Hon tyckte att när vi ändå bor grannar så kunde jag komma förbi och prova. Visst sa jag och blev hypernervös. Oj oj oj, tycker att det är jätteläskit att träffa nya människor själv :P men det gick jättebra, hon är ju jättesnäll och jag trodde inte hon skulle bita mig ^^ slutade med att jag köpte ett guldigt "Tonight I'm wearing this" i XL. Det töjer sig lite och så är det perfekt för 'ölmagen' på fyllan. Ska se till att det blir fest i helgen så jag har en anledning att ta på det. Äntligen har jag ett enkelt men skitsnyggt partylinne :D
Tack Anna!

Och så kan jag ju meddela att jag smälte vid blicken på hennes små kattungar.. SÅ JÄVLA SÖTA!



Ska ta bild på mig i linnet när jag ätit, har inte ätit idag än. Var så uppspelt förut ^^

 
Jag är alltid så seriös..osminkad och allt.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hah jag var skitnervös innan du kom o medan du var här sweetie =)

2008-09-15 @ 18:39:05
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0