Efter en heldag på kurs.

Hej hallå!
Äntligen är jag hemma! Dagen har varit sååå lång! Från 9-16.30 har jag suttit på stresshanteringskurs, som hade två fikapauser och en timmas lunch. Fick inte ut ett jäkla skit från kursen. Hade sett fram emot denna jättelänge, trodde liksom att det skulle vara diskussioner och förslag på olika saker som kan hända som orsakar stress. Inte då. Vi fick lyssna på en kvinna som är sjukgymnast och hon rabblade bara en massa fakta. Skoltrötta jag kunde knappt hålla ögonen öppna och fick knarka tuggummin, dextrosol, vatten och godis för att hålla mig vaken. Vi hade också en kort muskelavslappning och en avslappning (som jag somnade på).
Det kändes nästan som att kursen gjorde den inre stressen värre än bättre. Jag lärde mig inte ett jota om hur man ska hantera stressiga saker som personlig assistent, allt passar bara in på hennes jobb och på fritiden. Nej, den var dålig.

Nu ikväll så ska jag försöka ta tag lite i disken, kanske laga någon mat och kolla på Top Model. Sedan ska jag sussa sött. (Fick inte kycklingrullen i ansiktet igår, somnade faktiskt efter det). Hoppas ni andra haft en bättre dag än jag ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Åhh det skulle vara kul med en stresshantgeringskurs som funkar!

2008-09-30 @ 20:11:36
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0