En hårt arbetande människa.

Jag är en hårt arbetande människa som Per brukar säga. Jobbade hela tre timmar idag och det var fruktansvärt segt att ta sig upp från den lagom uppvärmda sängen och gå ut till kylan som ville frysa ihjäl mig.
Arbetet gick bra och städningen gick som galant idag. Stod som ett fån och letade saker att göra men när det inte fanns något kvar så plockade jag fram frukosten. Ida var lite seg idag ^^

Fick reda på att jag ska börja klockan 7 imorgon bitti, vilket för mig är okristligt tidigt. Men det går. En extra timma lön plus att min arbetsgivare åker runt 10 eller nåt så då går jag hem och har betalt till 12. Mycket bra. Sånt gillar vi.

Har märkt att bloggvärlden börjat vakna nu efter gårdagens bravader och dagens sovmorgon. Nej, nu ska jag käka fiskbullar och potatis. Yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0