En seg tisdagskväll.

Denna tisdag kommer bli seg. Ungefär så seg som den varit idag.

Det jag har gjort idag är att städat, postat sålda jeans, fyllt på ICA-kortet, lyssnat på musik och glott på tv. En ganska seg dag med andra ord. Ville verkligen ut och gå en runda för att leta upp Dansverkstan men då hittar jag inte mina skor som jag brukar gå i. Vem fasen har tagit dom? Jag har nog städat undan dom..städning är dåligt.
Ikväll så kommer nog inte Per hem. Han måste nog jobba så sent att det är ovärt att åka hem. Tycker det är trist. Här sitter jag ensam i den lilla ettan och glor på tv. Inte vidare värst uppmuntrande men förhoppningsvis så har jag honom här ikväll. Om han inte kommer hem så får jag sova själv vilket innebär att jag kommer glo på alla dåliga program som visas på tvn tills jag somnar i soffan bara för att dra ut på det hela. Jag är ingen sova själv-människa. Then I don't feel safe.

Nu babblar jag bara. Dags att återvända till verkligheten och åter igen springa ner till tvättstugan. Ena maskinen är trasig vilket innebär att det tar en evighet att tvätta allt. Dumma tvättmaskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0