En sovande Sanna.

Hejsan hoppsan.
Somnade direkt när jag la ner huvudet på kudden vid 11.03. Inget kunde stoppa härliga John Blund från att komma till mina ögon och låta dom slutas. Vaknade till vid några gånger av att jag dregglat på kudden. Inte särskilt ofta det händer förutom när jag är täppt i näsan eller riktigt riktigt trött. Var nog en liten kombination av detta. Vaknade 12.50 och gick upp. Man vet ju aldrig ifall man ska jobba imorgon bitti så det är bra att vara förberedd.

Sitter nu och tittar på Oprah, händer också väldigt sällan, och det är ett bra program för en gångs skull. Handlar om underbarn, och dom är såå söta och vilken talang! Måste fortsätta titta :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Heja Oprah Winfrey! :)

2008-09-22 @ 14:27:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0