Es ist..Dienstag?

Att jag aldrig lär mig vad tisdag heter på tyska. Heter det inte Dienstag så har jag nu officiellt bytt innebörden på det ordet. Punkt.
Nåja..här är det helt okej. Sitter i sängen och vill bara slänga av mig alla kläder för att återgå till sovandet. Dock tänker jag försöka undvika detta. Eller kanske en liten stund.. Natten har varit ett rent helvete. Som jag trodde så har jag svamp och det märktes fruktansvärt mycket inatt.  Men efter att ha tagit en ipren och vankat runt en stund så kunde jag somna, vid en sissodär 2. Dock kommer det problemet bli åtgärdat inom kort. Thank God.

Idag ska jag försöka ta tag i detta eländiga städande. Suck och stön! Dags att ladda hem nåt bra album som jag kan gapa till under tiden. Tror det får bli Amy MacDonald.

Ni bara måååste kolla på detta lilla...jaa. Bara kolla. HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0