Fredag.

Hej hopp.
Svindålig uppdatering hittils idag. Men jag jobbade 8-12 och sedan har jag ätit och bara kollar på Oth. Är så jäkla trött just nu. Funderar på att sova en liten stund sedan efter jag diskat. Känns som att det skulle vara behövligt.
Men det gick bra att jobba, trivs mycket bättre nu. Den här lilla pausen var nog välbehövlig samt att jag inte jobbar så mycket för tillfället, eller den här veckan men annars så.

Varje jämn vecka kommer jag jobba måndag och torsdag 8-12 och varje ojämn vecka kommer jag jobba måndag 8-12 och lördag från kl 17 till söndag kl 12. Känns lite orolig hur jag ska få ihop pengar till hyra och sådär men jag kommer jobba så mycket jag kan hos min farbror och eftersom jag jobbar rätt så mycket (fått extratider) nu i september så löser sig oktober samt att jag fått extra i november och december. Fyller ju också 2 november så då blir det förhoppningsvis lite cash där :)
Jag är den som kommer få alla extratider (som passar ihop med mina schemalagda tider och ifall jag kan jobba) så man vet aldrig när man får rycka in.

Ikväll ska det nog käkas potatisgratäng och kyckling tror jag ifall Per kommer hem i vettig tid. Och imorgon ser jag fram emot Annas lilla stånd nere på torget då det är reagrejs och saker på torget. Ska bli spännande. Nej nu ska det kollas klart på Oth och sedan börja diska. Fruktansvärt inspirerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0